Wij helpen u graag verder

Heeft u een vraag of is er een acuut probleem waar u hulp bij nodig heeft? Neem dan direct contact met ons op.

Alpha Labs symbol with an original red color

Uw agenda Microsoft 365 of Outlook.com delen met personen binnen of buiten uw organisatie

1. Selecteer Agenda delen in de map Agenda in het menu Start.

2. Kies de agenda die u wilt delen in de vervolgkeuzelijst.

3. Klik in het dialoogvenster Agenda-eigenschappen op Toevoegen.

4. U kunt zoeken naar personen uit uw adresboek of hun e-mailadressen typen in het vak Toevoegen. Wanneer u klaar bent met het toevoegen van namen in het dialoogvenster Gebruikers toevoegen, klikt u op OK.

5. Selecteer in het dialoogvenster Agenda-eigenschappen de naam of het e-mailadres van de persoon en kies vervolgens het niveau van de details dat u met de persoon wilt delen en klik vervolgens op OK.

6. De persoon met wie u uw agenda hebt gedeeld, ontvangt per e-mail een uitnodiging voor delen.

7. Wanneer de geadresseerde op Accepteren klikt, ziet hij of zij uw gedeelde agenda in de agendalijst.